Thursday, May 5, 2011

“Our World, Their War”


Untuk menang aku kene membuat entry tentang our world,their war atau dalam bahasa melayu dunia kita,peperangan mereka..

Siapa tak pernah tengok cerita transformers ni?aku memang minat gila citer ni..lagi2 kalau dapat tengok bumblebee..comey nye pada aku..:)

sekarang transformers dah ada tayangan baru iaitu Transformers 3: Dark of the Moon 


aku pilih option A iaitu beritahu kami bagaimana anda akan menyelamatkan dunia dari decepticons, dan pilih mana-mana karakter Autobots yang anda berminat untuk bertukar demi menyelamatkan dunia

- pada aku decepticons ni musuh aku..aku akan melumpuhkan segala percubaan dorang untuk menghancurkan bumi..
- okay.aku pilih Bumblebee..nak tau kenapa aku pilih bumblebee ni??sebab aku rasa bumblebee ni tangkas,pandai,comel..selain daripada tu..aku teringat dengan episod yang lepas iaitu Transformers : Revenge Of The Fallen..Dia menjadi penyelamat..walaupon dia dah cedera,tapi dia tetap mempunyai semangat untuk menyelamatkan semua Autobots..sebab tu lah aku memilih dia...dan aku nak jadi macam dia..:)




Date : 29 June 2011 (Wednesday)
Time : 9.00 pm
Venue : GSC Midvalley

kalau aku menang,aku dapat tengok awal 1 hari..dan Nuffnang akan 45 orang untuk menonton wayang ni..:)








www.tips-fb.com

0 .9 juta sudah komen:

Post a Comment